Sunday, November 24, 2013

Bukan hanya barangan plastik

Salam..

Sebenarnya dalam Tupperware bukan hanya ada barangan plastik tetapi ada juga barangan pencuci, kosmetik dan suplements untuk kesihatan. Jadi kiranya lengkap la head-to-toe..

Hari ini saya nak bercerita tentang barangan kosmetik Nutrimetics. Dulu, Nutrimetics dan Tupperware adalah dua syarikat yang berbeza tetapi kini telah digabungkan di bawah satu bumbung. Packaging Nutrimetics pun dah berubah tetapi dari segi kualiti masih tetap sama, malah mungkin ada sedikit improvement dari range yang lama. Jadi mana2 dealer Tupperware juga merupakan dealer utk Nutrimetics. Produk Nutrimetics paling famous dan saya paling familiar adalah Apricot Foaming Cleanser dan Magix Lip Colour.

Saya pernah menggunakan Apricot Foaming Cleanser ini semasa sekolah menengah. Saya jenis muka berminyak dan cleanser ini berjaya mengurangkan sedikit kadar pengumpulan minyak di muka. Tapi saya menggunakannya bukan dalam masa yang panjanglah sebab dah terputus hubungan dgn dealer Nutrimetics ini. Sekarang saya sendiri dealer nya jadi bekalannya tidak terputus lg hehhe..Mari kita lihat rupanya macam mana sekarang..

Aprikot Foaming Cleanser 175 ml  for only RM25. It works by removing oil and dirts plus balancing oil production of your skin ;) Rasa super fresh and clean lepas cuci muka dgn cleanser ini. Wangi plak tuu ;) 

Bukan setakat cleanser tau. Banyak lg produk lain dlm apricot range ni ..

Satu lagi produk yang saya familiar adalah Magix Lip Colour. Semasa saya bekerja di HUKM, ada kawan-kawan yang menggunakan lipstik ini. Warna bukan main lg hijau, purple, biru..Scary, hihi.. Tapi rupanya lipstik ini berubah ikut warna darah hehehe..dulu packaging macam ini


Sekarang rupanya lebih cantik la...gold2 gitu hihi

Magix Lip Color with Vitamin E (3.5g) is on promotion now, RM 13 per piece..

Saya tengok orang pakai warna purple and green tu menarik mcm lip balm. Ni ada testimoni dari pengguna lipstik ini. Soon, I will try myself dan tunggu testimoninya nanti ;) 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Produk Nutrimetics yang lain boleh dilihat di katalog di bawah ini, 














Itu sahaja..choww..

Azrina ;)
fb: Azrina Tupperware
sms/wassap : 0132123611








No comments:

Post a Comment