Friday, November 15, 2013

Mix and Match Set

Salam..

Kadang-kadang, kita nak guna barangan Tupperware dan mahu juga ada beberapa koleksi kan untuk kegunaan pada masa hadapan. Namun, disebabkan harga barangan yang agak mahal, kemahuan kita terbantut. Dulu-dulu, saya selalu banding-bandingkan harga. Kalau boleh, beli dgn harga sekian-sekian tapi ada bilangan items yg banyak. Jadi, nanti koleksi akan pelbagai la heheh.

So untuk kawan-kawan yang sama wave length dengan saya, saya nak memperkenalkan mix and match set pada harga yang terbaik dan murah. It's a win-win situation. Kawan-kawan dapat tambah koleksi Tupperware dan saya pula dapat let go stocks saya ni ;) Jom kita lihat apa yang ditawarkan tu..


-------------------------------------------------------------------



Jadi, apa yang ditunggu lagi..Jom-Jom sebelum kehabisan stock. 

Sekian, 
Azrina:  fb Azrina Tupperware & sms/wassap 0132123611



No comments:

Post a Comment