Sunday, November 10, 2013

Tupperware Membership

Salam,


Dulu-dulu saya seorang yang pasif terhadap apa jua keahlian. Saya berfikiran bukan nak beli selalu barangnya. Selepas itu, biasanya kita kena ada sales untuk sejumlah RM dlm tempoh waktu tertentu supaya keahlian tidak terbatal. Jadi, saya selalu berfikiran saya takkan berjaya achieve punyer sebab bukan pandai berjual beli. Paling tidak, saya tunjuk je katalog. Orang nak beli, beli. Orang tak nak beli, sudah.  Lagipun kalau tak join ahli pun boleh beli dgn harga ahli kan. Harga kawan-kawan katanya hehe.. Ramai yang berfikiran macam ni kan? 

Well, sebenarnya fikiran-fikiran begini adalah salah. Definitely Wrong. Dalam sedar tak sedar, sekali kita terjebak membeli barangan Tupperware, kita akan selalu membeli.Percaya lah (berdasarkan pengalaman). Kalau kita menghadapi tight budget sekalipun, tak mampu nak membeli, kita akan spend juga sedikit masa utk nengok-nengok katalog. Cuci2 mata hehe..tapi dlm hati berbunga. Aim yg itu dan aim yg ini. Ini semua kerana kita tahu barangan Tupperware ada kualiti. Kita tahulah sebab kita pakai kan hihi..

So di sini saya nak senaraikan beberapa keistimewaan jadi ahli Tupperware especially dalam our Dream Team ni.
  1. Diskaun 25% bagi pembelian barangan Tupperware
  2. Setiap ahli yang berdaftar layak mendapat voucher untuk pembelian produk pada separuh harga
  3. Bukan itu sahaja, setiap ahli juga berpeluang mendapat voucher rebate atau voucher produk percuma
  4. Sebagai ahli, anda akan dapat kad keahlian yang eksklusif dr Tupperware
  5. Ahli juga akan mendapat subscription percuma Majalah Inspira dari Tupperware yang mengandungi info produk terbaru dan sharing experience daripada ahli2 yang berjaya dlm Tupperware
  6. Paling penting, bagi yang berminat utk menjana pendapatan tambahan dgn Tupperware, kami akan membantu anda utk mendapat komisen sekurang-kurangnya RM500 setiap bulan
Jadi macam mana nak jd ahli ni.. Senang saja. Terdapat 3 jenis starter kit seperti di bawah: 


Kawan-kawan yg mendaftar dengan saya akan mendapat: 
  • Mystery gift daripada saya 
  • Extra gift daripada saya jika membuat pembelian dlm nilai tertentu pd setiap bulan 

Sebenarnya keahlian ini murah. Nilai barangan Tupperware dlm starter kit tu melebihi yuran keahlian yg dikenakan terhadap kawan-kawan. Contoh jika berminat dgn starter kit RM70, dalam kit ini terdapat:
  1. Bekas Tupperware, B2B stor bernilai RM50 di pasaran
  2. Eco bottle keychain bernilai RM10
  3. Sample Berry Gen & Lacto Fibre benilai RM10 setiap satu
  4. Bag eksklusif Tupperware bernilai RM10
  5. Katalog dan biz opportunity book. 
  6. dan jangan lupa hadiah misteri drpd saya ;)


Dah panjang lebar sy menulis ini. jangan kusut2. kalau kawan-kawan yg nak bertanya lebih lanjut, boleh menghubungi saya disini , di facebook Azrina Tupperware dan di mobile 0132123611



Jangan tunggu lama2 lagi. Nanti menyesal..kalau saya tahu macam gini kisahnya, dari awal lagi sy  dah join Tupperware hehe ;)

Jika saya boleh, kawan2 mesti boleh juga !!


Salam

No comments:

Post a Comment