Sunday, December 1, 2013

Leaflet baruuu..2 - 31 Dis 2013

Salam

Fuhhh, lama saya tak update. Sebenarnya hari kamis lalu saya dikunjungi oleh seorang kawan pd tengah harinya. Kami pergi shopping Tupperware di stokis dan beliau menjadi ahli Tupperware juge hihih..Sesiapa di kawasan UM boleh inform saya jika ada nak order apa2. Kawan saya, Shaz ini student master di UM. InsyaAllah kami boleh membantu. 

Shaz beli 3 set yang ini. Memang berbaloi-baloi..


Malamnya rumah kami dikunjungi oleh saudara mara belah suami dari Johor transit di rumah kami sebelum berlepas ke Langkawi esoknya. Cuti sekolah kan, mestila cuti-cuti Malaysia. Lagipun LCCT dengan Bangi dekat aje. Kami berjalan sakan ke I-City dan rumah abang ipar di Shah Alam. Sebelum itu juga sempatlah isterinya shopping Tupperware 2 set freezermate. Sebenarnya mereka ini tukang masak di sekolah rendah. Dengan adanya freezermate ini harap dapat memudahkan urusan mereka dalam menyimpan stok lauk pauk. 



Jumaatnya hantar mereka ke LCCT dan kami berangkat ke rumah mak mertua di Johor. Tu la alkisahnya. Ada beberapa customer bertanya itu ini, saya minta maaf tak dapat nak reply dengan cepat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok, hari ini saya nak post psl leaflet yang baru ini. fresh from the oven. valid from 2 - 31 Dis 2013 bersempena chinese new year. Dah boleh start order ini. woww, banyak produk yang tengah on sale ni. untuk dapat harga yang terbaik punya, kawan-kawan hubungilah saya yer seperti biasa fb Azrina Tupperware dan sms/wassap 0132123611 / 0132480712

Jom kita lihat apa yang menarik dalam leaflet ini..






Asyik-asyik freezermate sets hihih..Tapi kan pernah terfikir tak kenapa asyik promo freezermate sets? kerana freezermate sets ni hot selling items. sesiapa yang beli takkan menyesal ! gerenti 














Ada yang berkenan? hehe..

Sekian,

Azrina ;) 









No comments:

Post a Comment