Saturday, January 4, 2014

The Best of 2013

Salam..

Saya sebenarnya baru nak buat highlight yang berlaku dlm kehidupan sepanjang 2013. Alahh, saya tau dah terlambat tapi tiada sebarang masalah kan kalau nak share hihi. Saya buat dalam point forms ye senang nak nampak ;)



1. Wedding Anniversary - 17 November 2013
Genap setahun dah perkahwinan saya dengan suami. Alhamdulillah, berjaya menempuh segala pelangi dan ribut petir dengan jayanya hehe..Tergigit lidah? Owhh, itu semestinya kik2.. Tapi rasanya semakin berkurang berbanding semasa bertunang dulu hehe..Hikmah perkahwinan. So mana2 kawan yang bakal melangsungkan perkahwinan, cepat2 yer..segerakanlah ;)  Kepada yang telah berkahwin, tahniah !! Dan terus fighting dan berbahagia ;)


Harap perkahwinan ni akan kekal hingga ke syurga, insyaAllah ;) 



2. I am pregnant ;)  - Due 17 Ogos 2014, insyaAllah

Alhamdulillah..bulan november saya dah disahkan hamil. Ini la berita gembira yang saya hint ritu kik2.. Sekarang dah 2 bulan. Tiada mabuk-mabuk atau muntah-muntah. Cuma penat dan tiada selera makan. Umi harap anak umi ni strong dalam perut umi ini. Azam semasa mengandung, nak baca banyak2 Quran dan melakukan solat sunat. Doa yang elok utk diamalkan 'Robbi Habli Minassolihin' - Ya Allah berikanlah daku anak yang soleh - 

Rasanya anak umi dalam perut ni sentiasa bergegar sbb uminya aktif ber-business dan mengajar tuisyen. Harap anak umi ni bertahan ye hihi..Praktis menjadi seorang yang aktif semenjak dalam kandungan lagi. Takmo pasif dan lemah2 ye ;)



3. Tupperware Consultant - 4 November 2013

Saya memutuskan untuk join business Tupperware 4 November 2013 dan terus nekad menghubungi Upline saya, Kak Nini setelah survey banyak2 upline. Syukur kpd Allah atas gerak hati ni !! Semua ini hasil dorongan dan sokongan daripada suami dan keluarga. Terima kasih banyak2 !! Buat Kak Nini, terima kasih atas segala tunjuk ajar, khidmat nasihat, dorongan dan bantuan. Tanpa Kak Nini dan suaminya, saya takkan kekal berdiri sehingga hari ini. It is very much appreciated !! 

So nasihat saya pd kawan-kawan yang ingin mencari side income dengan business Tupperware, sila pilih upline yang bagus dan komited. InsyaAllah, anda akan berjaya melalui segala liku-liku dalam business ini. Guaranteed !! 

Plus yg utama, jangan lupa berdoa kpd Allah supaya dilimpah-ruahkan rezeki ke atas kita dan keluarga. Doa senjata mukmin, remember ?



4. Tupperware Director - 1 Januari 2014 

Setelah menjadi Consultant, dalam masa sebulan saya dah berjaya menjadi Director. Sangat cepat kan? Alhamdulillah. Dapat 1 cek semasa menjadi Consultant dan menunggu cek kedua yg lebih lumayan. Bonus !! Siapa cakap orang tak kerja gomen, tak dapat bonus. With Tupperware, You Can heheh.. Everything is possible !! 





Sekarang misi saya - mahu mencari rakan business supaya saling dapat bantu-membantu dan work in a team..Kelebihannya banyak. Permulaan?? Hanya register dengan bermodalkan RM70. Murah kan untuk memulakan satu business..Cuba lah. Jom bersama saya. insyaAllah saya akan guide N groom rakan saya ini untuk menjadi director juga !! Tengok lah..hihi..satu cabaran yang seriousss ni !

Kepada downline2 saya tersayang, kalau memang anda ada niat dan ready utk business Tupperware, jom kita berbincang strategi. Kalau saya boleh, awak2 sekalian lagi lah bolehh..!! Think Positive N Big ..


Basic Business Kit RM70 


Freegift drpd saya..Freezermate. STOK TERHAD !! 


That's all, the best things that happened in my life for the past 2013 and i am counting for many more to come. InsyaAllah...



SYUKUR kerana masih diberi nafas untuk hidup pd tahun 2014 ni ;)


Azrina
0132123611/0132480712
fb : Azrina Tupperware 




No comments:

Post a Comment